اقتصاد قدرتمند Powerful economy

بهبود اوضاع مالی مردم در گام دوم انقلاب اسلامی و انتظار فرج

با سلام و احترام.

بهبود مسایل مالی جامعه در گام دوم انقلاب اسلامی به

    دقت مردم، مسولان و عالمان بستگی دارد

    همچنین مطالعات اقتصادی در کمیسیون های مجلس و دولت

    و آموزش و گفتمان سازی در مدارس، بانک ها، بازار و مجتمع های تجاری

از اهمیت بیشتری برخوردار است.


برای گفتمان سازی می توان از: نشست های آموزشی بر خط، بسته های آماده، کرسی های آزاد اندیشی، ارایه مشاوره خصوصی، مصاحبه با صاحب تجربیات، الگوسازی و مشارکت مخاطبان در تحقیق و دلنوشته استفاده کنیم.

با توجه به سرفصل های مطرح شده، تا حد امکان آماده اشتراک گذاری هستم و می توانیم درباره نتایج کارگاه ها تبادل نظر نماییم. کار تیمی و تعاون بر خیر بسیار ارزشمند است.


ارسال نامه، سوالات و نظرات با رایانامه Hoosh@Iran.ir و یا آیدی hoosh1000@ در پیام رسان های ایرانی امکان پذیر است و از طریق تلفن 09192220945 در پیام رسان ها یا فرم زیر در خدمت شما هستیم.

 

بارگذاری خلاصه مطالب در سایت www.pecono.ir و www.pecono.blogfa.com انجام می شود.

 

امیدوارم شاد و سربلند باشید.

 

فرم تماس با ما

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
اقتصاد قدرتمند Powerful economy

این سامانه با هدف تعامل، تضارب آرا و گفتمان سازی برای شناخت اقتصاد ایران و راه های بهبود آن در گام دوم انقلاب اسلامی و معرفی امکانات ملی شکل گرفته است. به امید تعاون بر خیر

طبقه بندی موضوعی